Serviceavtal
Gammadatas Serviceavtal: Standard, Support och Avancerat.
Gammadata erbjuder serviceprogram för alla våra produkter. Vi har tre nivåer av serviceavtal, där Serviceavtal Standard är det vanligaste. Om du har unika applikationer och speciella krav kan vi alltid erbjuda ett skräddarsytt serviceavtal. Detta kallas Serviceavtal Avancerat. Den vanligaste situationen är en stor mängd instrument i samma avtal.
Serviceavtal Standard
Detta är vårt vanligaste serviceavtal och det är en plattform för nära samarbete med många av våra kunder. Du kan lägga till upp till fyra produkter i samma avtal.
Förebyggande underhåll
Ett schemalagt årligt förebyggande underhåll, inklusive alla resekostnader och boende, ingår i avtalet. Vi håller koll på serviceintervallerna och skickar alltid påminnelser före det årliga besöket. Vissa produkter kan skickas in för förebyggande underhåll. Vi erbjuder 10% rabatt på reservdelar och förbrukningsvaror.
Reparationer
Reparationer prissätts på begäran. Vårt syfte är att vara på plats inom 10 arbetsdagar. Snabb utryckning på 3 arbetsdagar. Som kontraktskund har du 20% rabatt på vår timpris och 10% rabatt på reservdelar och inskicksreparationer.
Support och produktutbildning
Fri obegränsad fjärrsupport under normala arbetsdagar ingår i avtalet, 20% rabatt på produktutbildning, max 3 deltagare.
Supportavtal
Om du har den tekniska kompetensen och resurserna inom din organisation eller om din produkt inte behöver regelbundet underhåll, kan du teckna ett Supportavtal där det schemalagda servicebesöket är uteslutet. Alla andra fördelar överensstämmer med Serviceavtal Standard.
För ytterligare information och prisuppgifter om serviceavtal, kontakta oss på:
Support@gammadata.se
+46 (0)18-56 68 00